Predstavnici „Škole plus“ iz Bele Crkve proteklih dana boravili su u Rumuniji, na proslavi 20. godišnjice rada Udruženja učitelja iz Rešice. Tom prilikom, njima je uručena i plaketa za izuzetan doprinos u prekograničnoj saradnji na polju obrazovanja.
Stručno usavršavanje zaposlenih u obrazovanju postao je neizostavan segment celoživotnog učenja i unapređenja kvaliteta rada nastavnika, profesora, učitelja, stručnih saradnika i direktora. O svom stručnom usavršavanju koje podrazmeva kako školske, tako i vanškolske aktivnosti, mora voditi računa svaki prosvetni radnik koji želi da unapređuje svoj rad, učini ga kvalitetnijim, kreativnijim, prijemčivijim za današnje učenike.
Rukovodstvo Škole plus iz Bele Crkve u svom šesnaestogodišnjem radu veliku pažnju posvećuje permanentnom, doživotnom učenju, kao što su stručni skupovi, tribine, predavanja, letnje i zimske škole, seminari.
„Sa Udruženjem učitelja iz Rešice, Rumunija (Asociatia invatatorilor Caras – Severineni) imamo plodonosnu prekograničnu saradnju dugu 15 godina. Za to vreme potpisali smo na desetine protokola o saradnji sa obrazovnim, formalnim i neformalnim ustanovama u Rumuniji a veoma smo ponosni na zvaničan memorandum sa Didaktičkom kućom (rang školske uprave), od koje smo ove godine dobili i povelju o izuzetnosti u organizovanju i implementaciji stručnih seminara u Beloj Crkvi“ – izjavila je Jasmina Turturea, predsednik NVO „Škola plus“.
„Minulih dana prisustvovali smo velikoj manifestaciji u Karansebešu u Rumuniji, kao jedini predstavnici Srbije, koja je upriličena povodom proslave 20 godina uspešnog rada Udruženja učitelja iz Rešice. Na pomenutom skupu, kojem su prisustvovali direktori uspešnih osnovnih i srednjih škola, direktorka Didaktičke kuće, generalni školski inspektori i preko 150 najaktivnijih učitelja i prosvetnih radnika Županije Karaš Severin, članovima „Škole plus“ uručena je specijalna plaketa za uspešnu medjunarodnu saradnju na polju obrazovanja. Plaketa nosi sa sobom veliku odgovornost i obavezu da nastavimo da razvijamo didaktičke kompetencije koje su mere znanja, veština i stavova i čije posedovanje doprinosi kvalitetnijem i upešnijem radu, a samim tim i uspešnijem, trajnijem i kvalitetnijem učenju“ – dodaje učiteljica Jasmina.
„Ja sam učitelj. Јa sam istovremeno više ljudi na više mesta. Ja sam paradoks. Govorim najglasnije kad najpažljivije slušam. Moj najveći dar jeste u tome što sam spreman da sa puno poštovanja učim od svojih đaka. Materijalno bogatstvo nije moj cilj, ali po čitav dan nalazim bogatstvo u traženju novih mogućnosti da moji đaci iskoriste svoj talenat i u stalnom otkrivanju onih talenata koji su ponekad zakopani u onima koji sebe potcenjuju. Ja sam najsrećniji od svih koji rade“.
„Ja sam učitelj“ – Dzon V. Sloter
Ostavi svoj komentar