![digitalni cas kovin digitalni cas kovin](http://infobc.rs/wp-content/uploads/2017/12/digitalni-cas-kovin-678x381.jpg)
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija objavio je rezultate Nagradnog konkursa za nastavnike osnovnih škola „Digitalni čas“ 2017/2018. U konkurenciji 158 radova, rad učitelja Miloša Bakovića iz OŠ „Desanka Maksimović“ Kovin proglašen je jednim od najuspešnijih i time zaslužio treću nagradu!
Reč je o nastavnoj jedinici „Naučili smo o zavičaju“ koju je realizovao sa svojim đacima trećeg razreda – učitelj Miloš je čas Prirode i društva vodio upotrebom IK tehnologije koja je čas učinila dinamičnim, zanimljivim i veoma efikasnim – javlja PR škole Nataša Buljugić.
Konkurs inače ima za cilj podsticanje upotrebe informacionih, komunikacionih tehnologija kao nastavnog sredstava, odnosno upotrebu informacionih tehnologija koje su primenljive u nastavi. One su usklađene sa zadacima i ciljevima časa, dostupne učenicima i podsticajne za njihovo aktivno učešće u nastavnom procesu. Namenjen je svim predmetnim i razrednim nastavnicima osnovnih škola čiji je osnivač Republika Srbija. Može biti svrstan u jednu od tri grupe nastavnih predmeta: matematika, informatika, računarstvo i tehničko obrazovanje; društvene nauke, umetnost, sport; prirodne nauke.
O svom radu učitelj Miloš kaže: „Na nagradnom konkursu „Digitalni čas” učestvujem od 2015. godine i svi moji radovi našli su svoje mesto u Elektronskim zbornicima radova. Današnje generacije učenika su „digitalni urođenici“ zato što rastu okruženi tehnologijom i svakodnevno je koriste, ali je ne koriste na pravi način. Trudim se da svojim učenicima pokažem da učenje uz tehnologiju može da bude zabavno i veoma podsticajno za aktivno učestvovanje u procesu nastave. Savremena nastava prirode i društva se ne može zamisliti bez upotrebe informacione tehnologije. Prilikom sistematizacije gradiva često organizujem takmičarske kvizove. Kviz unosi dinamiku kroz proces nastave i doprinosi aktivnom učešću svih učenika. U okviru svake grupe, odnosno ekipe, tada se uspostavlja saradnja, razvijaju spretnost, takmičarski duh i kreativnost. Jedan tako uspešno organizovan i realizovan čas prirode i društva u svom razredu poslužio mi je kao ideja za prijavljivanje na nagradni konkurs. Ponosan sam što sam svoju školu predstavio u najboljem svetlu na ovom konkursu“.
Ostavi svoj komentar