Uspeh Belocrkvanina Igora Červenke na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu

Cervenka medalja Sajam

Belocrkvanin Igor Červenka, koji živi i radi u Novom Sadu, na 88. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu dobio je Veliku zlatnu medalju za novi dizajn ambalaže – za originalno rešenje ambalaže „Honey Spoon“.

Nagrada je dodeljena autorima dizajna Červenka Igoru i Antić Branislavu, kao i njihovoj start-up firmi „HoneyCraft“ doo Novi Sad. Za ocenu dobrog dizajna je ove godine konkurisalo 17 učesnika, a svoj doprinos na ovom planu je dalo više od 20 autora dizajna. Komisuja za ocenu dizajna na 88. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu radila je u sastavu: prof. dr Sokol Sokolović (profesor i emeritus na fakultetima i Novom Sadu i Banja Luci), dizajneri Mišo Nikolovski i Dragan Kurucić.

„Kao diplomirani inženjer tehnologije i specijalista sanitarne hemije, moram reći da sam presrećan što smo u Novi Sad, Vojvodinu i Srbiju, doneli potpuno novu tehnologiju i apsolutno novi dizajn ambalaže. Možemo reći i da je potpuno nova tehnologija za čitav Balkan, jer ovakav proizvod danas ne možete naći u Sloveniji, Hrvatskoj i na ex-YU prostoru“ – rekao je Červenka.

Jednostavan dizajn ambalaže i vrhunski kvalitet prehrambenog proizvoda, osnovni su preduslovi za uspeh na domaćem i stranom tržištu.

Cervenka medalja Sajam

„Med je sastavljen i dizajniran od strane prirode još pre nego što se čovek pojavio na zemlji, tako da je nama ostalo samo da obezbedimo atraktivnu ambalažu, kako bi med bio dostupniji. Naš brend „Honey Spoon“, koji smo registrovali u Zavodu za intelektualnu svojinu u Beogradu, je med približio čoveku, tako što u svakom trenutku možete imati kraj sebe najdragoceniji dar prirode. „Honey Spoon“ možete nositi u torbi, sakou, svom vozilu, bez bojazni da će sadržaj meda iscuriti van ambalaže. Potpuno praktična ambalaža koja pruža mogućnost da na bilo kom mestu nadoknadite potrebnu energiju“ – objašnjava ovaj uspešni Belocrkavnin.

Velika zlatna medalja za originalno rešenje ambalaže na 88. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu za Igora predstavlja i obavezu da uz izuzetan dizajn ambalaže uvek stoji i vrhunski kvalitet meda.

„Zbog toga smo za partnere izabrali proverene pčelare i akreditovane laboratorije za kontrolu kvaliteta meda. Takođe, ovo priznanje ćemo iskoristiti kako bi se u Srbiji što više čulo za „Honey Spoon“, dok ćemo u budućnosti gledati da izađemo na inostrano tržište, s obzirom da je med iz Srbije jedan od najkvalitetnijih sirovina koju Srbija može da ponudi EU i ostatku sveta“ – dodao je Červenka.

Prokomentariši vest

Ostavi svoj komentar

Vaša mail adresa neće biti objavljena.


*